Oddey Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Har nå grublet lenge over hva som kan være feil på stereoen i bilen min, dem orginale "bass" høytalerne fungerer helt fint både fremme og bak, men diskant høytalerne fungerer ikke i det hele tatt, så alt jeg hører er en veldig dyp lyd hele tiden Noe som har ført til at jeg kjører med hodetelefoner, noe som ikke er særlig gunstig. Jeg har nå prøvet å bytte ogrinal spilleren (CD-buisness elns) uten noen form for lykke der, noen flere idèer? dette gjelder da alle diskant høytalerne i bilen ALT orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 ikke brud i ledningene da ? evt dårlig kontakt en plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Jeg aner ikke, bare merkelig at absolutt alle høytalerene døde likt, sjekket bak spilleren og det er gjort noen merkelige koblinger der, men ingdn brudd akkurat der ihvertfall. Så om det er en kontakt som går til alle fire så er det vell mulig at det er brudd, men ellers skulle det vell hvert bak spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrpusten Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Er dette de ved dørhåndtaket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Etter mye lesing fant jeg frem til at det muligens er forsterkeren jeg fant bak noen deksler til venstre i bagasjerommet, noen som vet om noen som selger en slik billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå