TinnheiA Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hadde et tilfelle hvor jeg sladdet mildt inn i fortauskant i vinter, dette fikk litt av ytterkanten på felgen til å bøye seg en smule innover. Etter at snøen begynte å smelte har blant annet kompiser lagt merke til at bakhjulet vingler litt frem og tilbake, har sett dette selv også, er ikke mye men er synlig selv for folk bak som ikke vet om det. Kjørt med dette i rundt en måned nå og først nå har en dyp dundring begynt på 40-50 km/t som bare blir verre og verre over høyere fart.. Hvor lenge kan man kjøre slik eller er det katastrofe rett hjørnet hvis jeg ikke gjør noe, osv osv? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wihuu Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hadde ikke turt å kjøre ved skeive felger, just sayin' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinnheiA Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Hadde ikke turt å kjøre ved skeive felger, just sayin' men kan det gå veldig galt? er jo ikke veldig mye den ene felgen vingler.. tenker mer på lageret osv.. er en vinterbil egentlig, skal ikke ha den lenge så orker ikke dyre reperasjoner hvis du skjønner .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreTheGiant Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hjulet kan jo låse seg eller falle av om lageret kollapser. Rimelig ukult vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wihuu Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Kjøre safe istedetfor å ta risikoer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Jeg smalt en felg forran i en fortauskant på en bil for et par år siden, og kjørte med det i ett halvt år uten at det var noe annet problem enn at det ristet litt i bilen pga skjev felg ved høyere hastigheter. Bytta hjullager bak på ene siden iløpet av den tiden, men merket ikke noe trøbbel med lageret hvor skjev felg satt, går fint så lenge man har flaksen på sin side... vet jo aldri hvor lenge den varer men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå