Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp montert dynavin i bilen min.

Men er noen ting jeg ikke får helt til å funke..

- Obc står bare på -41 på alt og 0 på alt. Hvordan får jeg dette til å funke ?

- Bluetooth vil ikke gå på. Hvordan fikser jeg dette ?

- Internetten finner mobilen , men bare disconnecter når jeg prøver å koble til :s

Hvordan får jeg fikset disse problemene ovenfor ?

Jeg monterte GPS antenne , men hva er egentlig denne til ?

Skrevet

skal vi se skal vi se,

bluetoothen er alltid på! så bare søk på telefonen og connect simpelt :) ikke prøv deg på bluetoothen via android systemet :)

Angående "internetten" som du kaller det, antar jeg at du refererer til WIFI, har du pluget inn den WIFI dongle tingen som fulgte med? ser ut som en USB minnepinne.

ANG OBC vet jeg ikke, den funket for meg med en gang!

GPS antenna er når du kjører et gps program via android(sygic, tomtom osv osv) er ikke mye hjelp i de programmene uten en antenne.

Skrevet
skal vi se skal vi se,

bluetoothen er alltid på! så bare søk på telefonen og connect simpelt :) ikke prøv deg på bluetoothen via android systemet :)

Angående "internetten" som du kaller det, antar jeg at du refererer til WIFI, har du pluget inn den WIFI dongle tingen som fulgte med? ser ut som en USB minnepinne.

GPS antenna er når du kjører et gps program via android(sygic, tomtom osv osv) er ikke mye hjelp i de programmene uten en antenne.

Okei, takk for svar :) Fikk internettet til på fra en annen tlf , så er nok ny tlf som må til :)

Jeg har latt være å koble til den lille boksen jeg fikk med i pakken fordi jeg trodde det var til multifunksjonsratt , men er dette til OBC ?

Hvis jeg velger å kjøre TOMTOM må jeg laste det ned på androidmarket ?

Skrevet
skal vi se skal vi se,

Okei, takk for svar :) Fikk internettet til på fra en annen tlf , så er nok ny tlf som må til :)

Jeg har latt være å koble til den lille boksen jeg fikk med i pakken fordi jeg trodde det var til multifunksjonsratt , men er dette til OBC ?

Hvis jeg velger å kjøre TOMTOM må jeg laste det ned på androidmarket ?

Ingen ?

Skrevet

Tar jeg ikke helt feil er den lille svarte boksen du refererer til en del av CAN BUS'en i bilen. Det er gjennom dette du får OBC infoen, så den må kobles til.

Siden du har Android-versjonen må du laste ned kartprogram fra Market - ja.

TomTom har en fin en, ellers skryter mange av Sygic - som er gratis!

Merk at du må være tilknyttet internett (med mobilen) hele tiden for å bruke mange kartprogrammer, men b.la TomTom tilbyr vel Offline navigering på sin, som du da må laste ned et kartpakke til.

Skrevet
Tar jeg ikke helt feil er den lille svarte boksen du refererer til en del av CAN BUS'en i bilen. Det er gjennom dette du får OBC infoen, så den må kobles til.

Siden du har Android-versjonen må du laste ned kartprogram fra Market - ja.

TomTom har en fin en, ellers skryter mange av Sygic - som er gratis!

Merk at du må være tilknyttet internett (med mobilen) hele tiden for å bruke mange kartprogrammer, men b.la TomTom tilbyr vel Offline navigering på sin, som du da må laste ned et kartpakke til.

Tusen takk for svar ! :) Da skal denne kobles opp imorgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...