Kristoff Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Nei, det er ikke det. Det skal være plass til to minnekort i fronten, 1 til programvareoppdatering og 1 til lagring. Det som fulgte med inneholder et eller annet system for oppdatering, så ikke slett dette. Du må nok kjøpe deg et kort til, som du bruker til filmer, musikk etc. Tar jeg ikke helt feil støtter Dynavin opp til 64gb så nok av plass Kan også være det er et slot til minnekort på baksiden?!
BmwM46 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Nei, det er ikke det.Det skal være plass til to minnekort i fronten, 1 til programvareoppdatering og 1 til lagring. Det som fulgte med inneholder et eller annet system for oppdatering, så ikke slett dette. Du må nok kjøpe deg et kort til, som du bruker til filmer, musikk etc. Tar jeg ikke helt feil støtter Dynavin opp til 64gb så nok av plass Kan også være det er et slot til minnekort på baksiden?! Så om jeg plugger i dette kortet jeg fikk med så kan jeg oppdatere den ? Hvilken kort type er det jeg må kjøpe da ?
Kristoff Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Du må nok laste ned oppdatering fra Dynavins sider, legge filene på kortet og følge en prosedyre. Ta en titt her http://www.dynavin.com/android.php. Hvilke type kort må du jo bare se på det du har fått, vanlig SD kort sikkert.
BmwM46 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Takk ! Skal se hvilket kort jeg må ha , er sånn små innganger i fronten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå