Anderspr0 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hei! Har nå komplettert anlegget, og er omtrent hårløs etter all rivingen i håret. Hvordan i helvette får man spilleren helt inn? Stikker omlag 1.5cm ut i toppen. Har koblet opp 3 RCA kabler, og har prøvd med 90 graders vinkler uten hell (ble for korte). Har prøvd med lirking, pirking, mating, draing, pressing ++ og ender oftest med at jeg bruker all makt i forbannelse, og presser som faen, uten hell. Noen tips? Samt. tips til antennekabel som er for kort (bytte, skjøte, dra?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wihuu Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Er det plass til spilleren, eller er det kabler/kontakter som ligger i veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Gjem alle kablene inn høyre luftuttak. ellers må du bare pirke deg frem Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Stikk på gs. Der får du kjøpt en "ramme" som bygger litt lenger ut enn den orginale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Link? Fant ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Finner ikke link. Snakk med dem, så veit de hva du skal ha... mener den koster 2-300kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Gjem alle kablene inn høyre luftuttak. ellers må du bare pirke deg frem Lykke til Høyre luftuttak? Forklar mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ta ut luftuttaket i midten så ser du hva jeg mener. Ta det originle ledningsnettet som du har tatt iso adapter på å stapp det oppi luftuttaket bak dashen. Dårlig forklart :/ men vis du tar av luftuttaket i midten på dashen så ser du hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Takk! Skal prøve det til våren. Må også finne en måte med RCA kablene, de er så stive ved pluggen. 90 grader vinkelne jeg kjøpte ble for knappe ihht. kjølerillene på spilleren. Kanskje noe 45', eller lengre 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå