Gå til innhold

Div m20 gromdeler selges! turbo,arp,6-puck clutch ++++++


Tynes944
 Share

Anbefalte innlegg

Skal selge min m20 turbomotor i deler! Mye gromt å mye bra deler her!

m20b25 blokk med 1mnd gammel facelift vannpumpe,nye råde å veivlager å ny sporkile på veiva, å innsveist nippel til oljeretur til turbo - 2000kr.

260girkasse med hull til svinghjulsfølere som fungerer bra, men hyler litt når den er kald, forsvinner når den har fått driftstemp. - 1500kr

885 topp(bra stand,km rundt 200000, men bør byttes en vippearmaksling å låsingen til denne) - 1300kr

Xtr stage 3 clutch, 6 puck med LUK forsterka trykkplate. Skal holde til 300hk/330nm ca. brukt i 4mnd - 2000kr

M20 svinghjul med tapp til svinghjulsføler - 700kr

ARP bolter til toppen - 1000kr

Bra preface ledningsnett - 500kr

Turbokitt til preface som består av:

Hjemmelagd grenrør(bra lagd)

Ekstern Klracing 38mm, åpner på 0,5 med fjøra som er der nå.

Rør fra denne og tilbake til DP er lagd så det enkelt kan demonteres.

Kina t3/t4 turbo, a/r 50/57

Downpipe med nippel til BBL

Komplett trykkrørgate med cooler å 535 LMM(Skikkelig trykkrørgate med silikonslanger,skikkelige klemmer å rør av aluminium.)

Fuelrail med Weber justerbar btr å saab 9000turbo dyser(338cc)

Oljerør tur/retur

Hjerne med turbochip fra Fekzen

Pris på turbokitt: 6000kr(Kan diskuteres)

AEM bredbåndslambda, komplett med o2sensor,måler,kabler osv, 2mnd gammel. 1100kr med frakt

Mellomaksling til 325 med 1mnd gammelt mellomakseloppheng/hardykobling - 1000kr

3mnd gammel viskosekobling/kjølevifte - 500kr

Kan hende jeg har glemt noe, men det skriver jeg evt. senere.

Sender helst ikke i oppkrav.

Et par bilder av motor:

IMG_0573_zps0f7c39a1.jpg

IMG_0570_zps4260ec9e.jpg

IMG_0569_zps8f20d534.jpg

Ta kontakt om du har spørsmål! Kan også nåes på 46869865. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Driv å handle inn siste ræst nu mens æ e på have, mangle vel enda downpipe, BBL, olje rør til/fra turbo, div ladeluftrør/slanger (har bestilt coolerkit på ebay), usikker på hvilken dyser jeg har liggende, usikker om jeg må kjøre 535lmm eller om jeg kan kjøre på orginal... Sikkert noe mer jeg ikke har tenkt på enda. Du har ikke kjørt med MS eller tillegsprut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...