Colagutten Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Hei selger min BMW 520i grunnet havari. En sylinder er sprengt. jeg hadde reparert den om jeg kunne, men grunnet militæret har jeg ikke tid til dette. Selger bilen min som en delbil, eller en person som er interssert i og reparere den. Er en bil som er påkostet mye. Selges som den står. + Orginale BMW ALM Lav profil felger + M5 interiør! + Nye plugger og pluggkabler + Ny Eksospotte + Ny cd-spiller + Nytt anlegg / Diskanter og toner +Bremser fikset byttet kalipper på ene siden. + Ny coilkabel + Nye Nokian vinterdekk + Lite slitte sommerdekk -Dynamoen virker, men ikke 100% - Litt rustflekker Selger også Felger og Interiør separert om det er ønskelig, siden det er det som er verdt mest. Setter bilen på bud. Kontakt meg på NR: 94843914 E-Mail: Jokke@live.no Eller svar her Ønsker ikke kontakt av selgere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volla Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 hei. hvor mye hadde du tenkt deg for bare bilen? hvor står den, euok? mvh carl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colagutten Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Hei, EU Ok til Mai mener jeg, Bilen står I florø (Sogn og fjordane) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colagutten Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Bare og gji bud, bilen må vekk uansett fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-rs Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 mykje rust eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colagutten Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Vill ikke si det, er en skrape over venstre hjulbue som er rustet nylig.. Men ikke noe betydelig med rust, om jeg hadde hatt tid hadde jeg skiftet motor selv og brukt det samme karosseriet Kan sende bilde om alt jeg finner av rust om ønskelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaxoN Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Ca pris ? ikke si bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colagutten Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hele greia 12tusen, jeg betaler årsavgift da. Følger også med nye Nokian vinterdekk og alt det andre som står over;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaxoN Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 eu ok ? når må den vises ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colagutten Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Ble godkjent 9 feb i 2011. Så godkjent til april/mai Bilen ble fikset og gjort mye med, kjørt veldig lyte før en personlig feil gjorde bilen ukjørbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 pris på intriør eventuelt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colagutten Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Interiør: 1,600,- Felger : 5.900.- (Rondell 58 og Nye Nokian vinterdekk) Bil : 5000,- Komplett : 11000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magg3n Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colagutten Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Bare useriøse henvendelser så langt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colagutten Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå