Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg holder til i stvg området:) dette er en lamell diff så er ikke sånn brems så du tenker på men den spinner på begge hjula,dette er en diff som tåler mye hestekrefter sa di som overhalte den på kvål auto:)

Skrevet

han som kjøpte vraket fikk med hjernen for jeg glømte å ta den ut men prøver å få tak i den,men ledningsnettet er der:) kan sende med eek transport eller tollpost hvis du bor nerme en av terminalene? blir veldigt mye dyrere hvis du skal ha den på døren

Skrevet

den virka i det tidspunktet da jeg krasjet bilen:), og den bruker ikke vann eller olje eneste minus er at den tikker litt men det er vanligt på disse motorene har justert ventilene mange ganger men får ikke vekk tikkelyden men kan jo levere den til Proffer så kan dette bedre enn meg så kan det vere dei ordner det;)

Skrevet

Har nettopp kommet hjem fra ferie så har ikke fått letet etter hjernen enda, men skal ut i lokale senere idag så skal se om jeg finner den.

Skrevet

Vet du om det er en preface eller facelift motor? Bor i nærheten og er intr om d er en facelift, og att du finner hjernen selvfølgelig :-)

Skrevet

Det er en facelift motor,som du ser oppføre så skal han lete etter hjernen i dag:) glømte jo å ta ut den før jeg solgte vraket:)

Skrevet

Ok, send meg en pm eller en mld på 40044212 om du finner hjernen :-) jobber i nærheten av Flekkefjord så er ikke lange svippen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...