kjetilbm Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Til fordel for en mindre, og mer drivstoffvennlig bil, selges min kjære E34. Bilen har en del feil og mangler, og selges derfor som rep objekt. Bilen er en '95 modell med M50B20TU motor (24 ventiler med enkel vanos). Den er gått ca 249.000 km. Årsavgift for 2013 er betalt. Må EU-godkjennes innen 31. november 2013. Påkostet: - Baklykter med hvit blink - Hvite blinklys foran og side - Bakre lyddemper med doble DTM-stusser - LowTec 60/20 senkesett med TUV. Ikke registrert i vognkort. Montert høsten 2012. - Ny bensinpumpe i slutten av 2012. - Nytt batteri februar 2013. - Olje, oljefilter og nye plugger ved 245.000 - Nye bremsekalippere, skiver, klosser bak. De største feilene er: - Motoren "bruker" noe olje og vann - Diverse rust - Sprekt bakfanger - Feil med håndbrekk (høyre side?) - Sprekk i frontrute (ikke i synsfelt) - Defekt demper høyre bak. Har fått godkjent reklamasjon hos forhandler. Originalt utstyr: - ABS - Airbag fører + passasjer - Avtagbart hengerfeste - Takluke - Setevarme Bilen står for øyeblikket på 15" alu felger med piggdekk. Mangler en del pigg, men er en del mønster igjen. Følger med 15" alu felger med sommerdekk med en del mønster igjen. Selges som sagt som rep objekt (som den står), da jeg ikke har tid eller energi til å fikse den selv. Bilen har vært i daglig bruk fram til jeg fikk Polo'en, og er en bil jeg har vært utrolig glad i. Denne har potensiale for den som gidder å bruke tid på å sette den i stand. Pris: 14.000,- eller høyeste bud Har hel bakfanger fra delebil, original eksos, lav hekkvinge osv, som kan medfølge for tillegg i prisen. For flere bilder, gå til FINN.no-annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40457510 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Med litt jobb og kjærlighet blir dette en knallgod bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Sett denne på finn.no Følger motoren fra delebilen med? eventuelt hele delebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Delebilen er ikke inkludert i prisen, dessverre. Tror ikke motoren i den er noe særlig, uansett. edit_09/04-13: SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå