sagnet Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hei Eg har problemer med min bmw e39 528i.. Det som er problemet: - Speedometeret lever sitt egent sirkus etter og ha kjørt ca ein halv time. - når dette skjer så er bilen veldig treg med å gå i gear og gå i revers.. må jobbe litt med den.. kan virke som den trur den står i M feks 1 gearet så, så tar eg den i M 2 gearet så kommer den til slutt.. og når eg kjører så lenge at dette skjer slukker ikke lysne seg i bilen (alle lys) når eg tar ut nøkkelen og har stoppet bilen, går av etter ca 5 min.. :/ Men det kommer å går litt plutselig funker speedometeret og då går den heilt fint i gear og lyset slokkest når det skal.. noen så vet? takker får svar - Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hehe er sikkert ekstra utstyr. Nei abs følern venstre bak styrer speedometeret (tror det var venstre) Vart borti en gang at denne ikke funket pga lageret var defekt. Kan være verd å ta en titt på.. Men da må du nesten ha en diagnose.. Å det ville jeg anbefale uansett da det kan være div girkasse sensorer osv. Også hjernen for den sak skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå