Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hei. Prøver lykken og hører om noen har et sett med velocity stacks/ trumpeter som jeg kunne lånt en dag. Fra E39 m5, ja veit jeg kan kjøpe for noen kroner på ebay. Prøver lykken og hjelp en nødene man Mvh mk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Jeg har, Hartge trompeter til S62. De ligger klar i eske, bolt on på s62. Jeg har dog betalt noe en grei sum for dem og er redd for de, så de må behandles veldig varsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Oo, se her ja.. men det er de som står rett opp det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Skjønner ikke hva du mener. de står som en V. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 De som står som en v ja, jeg har ikke vært spesifikk nok. Er ute etter orginale, Er kun til og prøve i en kort stund. Holder til i Telemark. Om noen har betaler jeg selvfølgelig frakt tur/retur. Mvh mk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 ahh, du skal ha originale innsugstrakter ja! da er det noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Hehe, ellers takk for tilbud om utlån. Jeg er høyst behjelpelig med alt jeg kan tilby andre, og det er godt og se andre strekke ut en liten hand selv om det er litt vemodig.. Det finnes gode mennesker overalt, og ta sjansen av og til er ikke farlig. Neste gang du har en post så skal jeg følge med hylle, om du står fast har jeg gode venner inne bmw som kanskje kan få til en løsning.. Høres nesten religiøs ut , men forumet trenger flere som strekker ut en hand. Med vennlig hilsen Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Disse du trenger? Skal få låne de av meg hvis du melder deg inn i ClubE30Meet og betaler frakta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Det er det, kan godt melde meg inn jeg. Er det eventuelt noe du vil selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Muligens, jeg har montert trakter på min, men vil se at det fungerer før jeg selger org innsug traktene. Men du kan få låne de iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 åssen blirre med luftfilter evt a hylle med de traktene? blei ihvertfall jææææævla gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå