Kneth Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 God dag. Vet ikke om dette er rette plassen men jeg prøver meg. Jeg vurderer og selge min bmw E36 touring 1996 mod, men vet ikke hva jeg kan få for den. Bilen er gått 288 000 km, mens motoren er byttet og skal være gått litt over 200 k ( kan ikke dokumentere dette ) Motoren har kvasskammer, porta top og chip, bruker ikke vann eller olje. Ikke tikking i motoren heller. Er avstivet på støtdemper tårna både bake og framme, stiv bil. Fult skinn inntreør, 2 soners klima, 4 x el-vindu. godkjent senket med nye dempere i høst, nye vinterdekk i høst, greie sommerdekk, Bilen ble nylakert i 2011 og har kviteringer for runt 50 000 på bilen. Den er tysk importert og kom til norge i 2000. Bilde av bilen. viewtopic.php?f=6&t=241598 Takker for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 jeg ser an tilsvarendes biler som ligger for salg, og ligger meg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kneth Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Ja tenkte også og gjøre det, problemet er at jeg finner ikke mye av dem. Fleste touringer jeg har sett er 318 osv, vet ikke om det er mye forskjell i pris pga motor forskjellen ? Virker som det er stor prisforskjell, alt ifra 10 000 til 60 000-70 000. Godt mulig dette er veldig dumy og spørre om, men er min første bil og vill bare forhøre meg litt med folk som har litt mer errfaring en meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Tror jeg hadde lagt den ut til 49000,- Men markedet er såpass "skadet" at det er vanskelig å si. Å se hva andre legger ut bilene for er ikke vits lenger, se hva de som står "solgt" på ble lagt ut for, så får du en mer riktig pekepinn. Skal du selge raskt hadde jeg lagt den lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kneth Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Takker for svar. Ja er enig i at å se hva andre legger ut bilene for er vanskelig, ser mange som er priset høyt som ikke blir solgt. Men disse bilene har vell rykte på seg og være hardt kjørt og mye feil med vis de ikke er tatt godt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå