Bjørn Kjetil Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hei. Er på utkikk etter frontafanger og bakfanger til e34 en min, er en 1992 mod sedan. De må være ripefrie, altså ikke no grove riper i plasten og hele da selvfølgelig. Farge spiller ingen rolle! Er en fordel om det kan hentes i Buskerud område Mvh Bjørn Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Jeg har begge, både hele og fine! Hva gir du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Eg har 2 familien skal til geilo komende uke kan sende di med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 srry for seint svar her, dere får si en pris. og at de er i nærheten hjelper veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 har fått tak i bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Har nylakkert frontfanger som er org om du trenger, bor i Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Har nylakkert frontfanger som er org om du trenger, bor i Østfold Hvor i østfold? Er det samme om det er lakkert eller ikke, så lenge det ikke er samma farge som min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 spydeberg, fargen er sirrusblå. Lyktespyleren er tatt av men de kan settes på igjen, skal se om jeg har de liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå