2000Touring Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Noen som er interessert i en BMW E46 1999 320D med gåen motor? Selges til første med fornuftig bud. Eu fram til 05/15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbil1 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Ca pris? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hadde tenkt i overkant av 20k - men et like godt spørsmål er: hva er du(eller andre) villig til å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Litt mer info om bil? Bilder og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 (endret) Kan skrive som jeg skrev i mailen til forrige som ville ha info: Jeg kjøpte bilen i 2005, da hadde den gått 282.000km, nå har den gått (nesten) 475.000km. Da tok rådelageret kvelden på sylinder 4. Plukket ut motoren og kjøpte nye fra hugger – den motoren går bare på 2 sylindre, så da ble jeg rimelig lei, etter å ha skrudd motor hele helgen. Siden jeg kjøpte bilen har jeg byttet: Dynamo Starter Dieselpumpe Turbo Tannstang Alt av foringer i understellet Rattet er nytrukket skinnratt Har hatt subframe diesaster, som har blitt reparert hos BMW Har byttet cupevifte Alt av slitedeler er byttet(sikkert flere ganger også) Byttet bremseskiver og kalippere foran i fjor sommer Har sikker glemt mye, bare å spørre. EU-godkjent til 05/15 Årsavgift er betalt. Bilen har delskinn sportstoler, Xenon, cruise, hengerfeste, webasto Det er minimalt med rust på bilen. Dog er det rust i venstre forskjerm og en liten boble på høyre. Hadde tenkt å bytte begge skjermene og panseret(disse har jeg nye), bare jeg var ferdig med dette motorstyret… Bare å ta kontakt om det er noe mere du lurer på. I forhold til motoren som nå sitter i er jeg usikker på hva som skjer. Regner jo ikke med at bilopphuggeren vil ha tilbake en motor som ikke går som den skal – men man vet aldri… Mvh Inge Endret Juli 3 av 2000Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 åpen for fornuftige bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 15000,- kan være intr å gi, kunne jeg kommet bortom å kikket på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 (endret) Bare å komme, men syntes 15 blir litt lite... Kom å se på den så kan vi diskutere pris etter det. Endret Juli 3 av 2000Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå