TerjeA Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Har problemer med vindusviskerene mine.. De er døde. Når eg tar ut eine visker releet under venstre baksete og setter direkte +12v i 87, så vil viskerene fungere kun på raskeste nivå. Men da fungerer armen på rattet som "on/off" bryter. Altså dei vil ikkje parkere seg selv viss eg slår av bryteren. Da stopper dei midt på ruta. Releet er testet og er OK. Noen som har hatt problemer med dette selv? Er det noen hjerne eller lignende til viskerene som kan tulle seg?
Krisfje Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Har hørt at man kan ta ut viskermotoren og rengjøre-smøre denne. Har funket for en kamerat hvertfall Var helt tullete og virket ofte ikke, men etter behandling virket den feilfritt.
TerjeA Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 hmm.. masse styr å ta den ut.. Av og til slår den seg på og kjører seg halvveis opp på ruta før den stopper uten at eg gjer nåke som helst. og en skjelden gang funker den som den skal der alle funksjoner fungerer fint... skjønner ingenting eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå