kjetilbm Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Selger 18" felgene mine da BMW'en selges. Felger foran: ET XX Bredde: 8" Dekk: 225/40-18 Dekkene er ganske slitt i innerkant. Bør byttes. Felger bak: ET XX Bredde: 9,5" Dekk: 255/35-18 Dekkene er helt nedslitte i innerkant, stria stikker fram. Må byttes. Kjøpte felgene brukt i høst, så har ikke rukket å bruke de på bilen min enda. Kan derfor ikke garantere for balanse, men regner med at de er i orden. Felgene er ikke strøkne, noe kantkjøring finnes, men ikke av betydning. Felgene selges med tungt hjerte. Disse er knallfine på E34. Bilder og mer info kommer snart. Selges ikke til skampris. Da beholder jeg de i håp om å kjøpe en E34 senere. Selges for 2.500,-. Illustrasjonsbilde.
Joachim Fjeld Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Dim. på senterhullet? Trenger du sentreringsring på E34?
kjetilbm Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Har fått tatt noen bilder av felgene. Det var litt mer kantkjøring enn jeg husket. De er veldig støvete og fæle så en vask ville nok hjulpet vesentlig.
kjetilbm Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Tror det er 15 foran og 18 bak eller noe, men sjekker dette i kveld eller ila morgendagen. Mye jobbing om dagen, men skal sjekke så fort jeg har mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå