tsbE39 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Har en nyplanet topp som passer M52-b20 med helt nye ventiler og topppakning liggende. om noen er intressert. kom med seriøst bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsbE39 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsbE39 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Buuuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Stor sjangse for at jeg er intr. Sliter med trykk i kjølesystemet på min etter overhaling av topp og skifte av toppakning. Mistenker sterkt at toppen sprakk under montering.... Skal avgårde i morra å ta en co lekkasjetest på kjølesystemet og hvis den er positiv så trenger jeg nok ny topp og ny pakning... Hva ser du for deg sånn evnt? Og har du nye strekkbolter også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Ser nå at tråden er ett år gammel *humre* ...menne, skulle ikke ha det liggende å slenge enda vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsbE39 Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Jeg har toppen enda. Er du interessert. ....??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsbE39 Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå