Bimmerfører Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 4stk 15" felger med utslitte dekk selger billig, førstemann med 500kr i hånda får disse fire. Felgene ligger i Askim, men kan leveres mellom Ørje og Ski etter avtale. Skal de sendes betaler kjøper frakt pluss kjøpssum Disse felgene har sittet på en E39 så det er vel 5X120 boltsirkel. Felgene er møkkete som fy, så kjøper må selv vaske dem Prisen er satt til 500,- og den er så lav så får jeg ikke solgt de for den prisen bruker jeg heller 3 av felgene som hageslangetrommel, hjemme på camingvogna og på jobben. Ta kontakt på 93005898 hvis du ønsker å kjøpe 4stk møkkete felger med utslitte sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Løp, kjøp vask og bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 ingen som vant på viking-lotto i går og vil kjøpe disse ekslusive felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Riktig pris er satt 500,- og ikke 5000,- som jeg hadde skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 påskebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
futaba Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 hei er int vist du enda har dem. men må da sendes nordover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 hei er int vist du enda har dem. men må da sendes nordover Har dem fortsatt, jeg sender disse hvor som helst bare kjøper betaler frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå