Garbrandt Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Jeg kjøpte en denne bilen for en drøy mnd siden for å pusse den opp litt smått, men etter mye tenking har jeg funnet ut at jeg ikke orker å begynne med det og heller vil ha en litt nyere bil. Bilen er en rød 1983 323i med takluke og servo, der er det som er av utstyr. Bilen er veteran, så er grisebillig forsikring og årsavgift. Bilen er EU-godkjent ut året. (November2013) Gul film på fjernlys er nå borte, men det er montert US-blink. Sommerfelger er strøkne GS retro. Bilen er ikke strøken, men har godt potensiale. Skjermer foran har småbulker og rust, bakdør høyre side har noen kraftige parkbulker og panser har også en liten bulk. Bilen stater og går, nettopp byttet olje og oljefilter. Bilen har ting som HELLA DE Lamper, skinn-dørtrekk, supersport eksos, coilovers, shortshift, sportfilter(K-sport), sportratt (Orginalt følger med). KMstand - 226000. RUST: Forskjermer, panser, noe nede ved kanaler/dører og noe dannelse på bakluke. Bimmers tråd: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=252600 Autodb link:http://www.autodb.no/veteran/view/1560129 Pris: Veldig usikker på hva jeg vil ha for denne. Men kunne tenkte meg 30 000,- Men alle er selvfølgelig velkommen til og komme med bud og pris kan forhandles. Bytte: Bytte kan være interessant, kom med forslag. Men jeg vil ikke ha noe ihjel kjørte biler. Kan gjerne ta noe dyrere bil i innbytte. Men max 40/50k i mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Treffsikker Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 jeg har en 2002 mercedes 180c, .den har gått omtrent 250000. holdt i veldig god stand og ein tidligere eier (gammel man) kan tenke meg rundt 50k interessert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 jeg har en 2002 mercedes 180c, .den har gått omtrent 250000. holdt i veldig god stand og ein tidligere eier (gammel man) kan tenke meg rundt 50k interessert ? Jeg har hatt en c180 før, så egentlig er jeg ikke så gira på det igjen da jeg hadde en del problemer med den. Men jeg kan tenke litt på det. W203 karosseriet? Har du evt et bilde av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooter Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Er den godkjent senka? Hvordan er det med rust i gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Den er ikke godkjent senket mener jeg, og gulvet skal være fint. Men dette har jeg faktisk ikke skjekker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 e34 525 tds ? eu ok og god teknisk stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 e34 525 tds ? eu ok og god teknisk stand Det er faktisk litt interessant! PM meg med info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hadde ein 200sx s13 i tilnermet orginal stand vore interessant? Er ikkje strøken, men i grei teknisk stand, alt fungerer fint, thight og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Hadde ein 200sx s13 i tilnermet orginal stand vore interessant? Er ikkje strøken, men i grei teknisk stand, alt fungerer fint, thight og fin. Venstre-ratta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Oppdatert i hovedposten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 bytte i opel ascona b prosjekt? 2,0s motor. 2 dørs, lite rust, men diverse bulker dessverre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 bytte i opel ascona b prosjekt? 2,0s motor. 2 dørs, lite rust, men diverse bulker dessverre da.. Ikke noe prosjekter, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Okei, da har jeg en annen fin bil for deg.. bmw e46 320d manuell, godkjent med coilovers, godkjent med 18" bbs hjul. Csl carbon bagasjluke. eu godkjent 1 år til. bra bil, men litt rust dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Den kunne faktisk ha vært veldig interessant. Men ser ut som bilen er solgt nå, så må avvente litt med å gi deg svar på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 den er grei vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå