Jonasroald Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Er på leit etter senkesett med tuv-papirer til e28! Helst noen som senker lavt
Margarus Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Jeg har ett nytt i eske sss senke sett. Det er utgått per i dag men var ett kvalitet merke.vet ikke hvor mye det senker og på tuv papirene så står det at det passer 628i - 635i. Kjangsen er liten for at det hører til e12 under stell men muligheten er der. Hører det til e28 basert sekser så er det bolt on på din bil Interesant?
Jonasroald Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Jeg har ett nytt i eske sss senke sett. Det er utgått per i dag men var ett kvalitet merke.vet ikke hvor mye det senker og på tuv papirene så står det at det passer 628i - 635i.Kjangsen er liten for at det hører til e12 under stell men muligheten er der. Hører det til e28 basert sekser så er det bolt on på din bil Interesant? Hmm, vil helst vite hvor mye de senker Men skal tenke på det.
Margarus Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Jeg kan godt måle total lengden på fjørene for deg om det hjelper
Jonasroald Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Jeg kan godt måle total lengden på fjørene for deg om det hjelper De hadde vært supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå