_mrB_ Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Lakkert orange med boks, så skulle vel hatt et strøk lakk. 195.50.15 sommerdekk. Veldig skitten på dette bildet. 2000,- eller bud? Gjerne bytte i grommere felger i 4x100 i foreksempel restaureringstand, eller delbetaling fra meg om de er bra. Eidsvåg, Møre og Romsdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brownie Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Heisann. De felgene der kunne passet fint på min e21. Er de no spes kantkjørt eller bulka? Sprek farge,men finnes mye fin lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Heisann.De felgene der kunne passet fint på min e21. Er de no spes kantkjørt eller bulka? Sprek farge,men finnes mye fin lakk. Kantkjørt er de ikke, men kan gå over de neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brownie Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Selger du de for 1600 eller?Interessert i og sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Selger du de for 1600 eller?Interessert i og sende? Blir isåfall + frakt det. Hvor bor du da? Blir litt dyrt når det er dekk på tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brownie Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Ja seff mente jeg + frakt.Jeg bor litt sør for Kongsberg.Er ikke sikker på hva det vil komme på.Men blir vel fort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå