_mrB_ Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Får slenge ut en kjapp ''prosjekttråd'' av min nokkså nyinnkjøpte bruksbil. Er en 1997 BMW e36 318tds touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venum Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hei, dette ser ut som et bra utgangspunkt! M-sidelister er på plass ser eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Hei, dette ser ut som et bra utgangspunkt! M-sidelister er på plass ser eg. Jo takk, det er slett ikke noe dårlig utgangspungt:) Men tilbake til M-listene.. Gikk desverre av når jeg åpnet døra. Beklager skitten bil på bildet. Var også å fikk henta en delebil i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Bra bruks bil dette, gratulerer Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Takktakk Jo, blir vel å fikse alt av småriper og litt overflate rust på ene døra. Senk/ felger og m-front. Er litt felghore, så her kommer det nok felger som skiller seg ut ifra mengden Kunne også tengt meg M stoler i sort stoff, da resten av intereøret er svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 hva er planen for delebilen ? har 318tds touring selv, en genial bil for de som liker dieselgjerrige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 hva er planen for delebilen ? har 318tds touring selv, en genial bil for de som liker dieselgjerrige biler Er ikke helt sikker jeg altså. Den er helt ekstremt opprustet, men bra motor og drivverk. Fint og ha, eventuelt selge/selge deler Ja, er bra drivstoffgjerrig min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GATEBILmag Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 hva er planen for delebilen ? har 318tds touring selv, en genial bil for de som liker dieselgjerrige biler Er ikke helt sikker jeg altså. Den er helt ekstremt opprustet, men bra motor og drivverk. Fint og ha, eventuelt selge/selge deler Ja, er bra drivstoffgjerrig min også. Du har vel ikke en servopumpe til 318 tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 hva er planen for delebilen ? har 318tds touring selv, en genial bil for de som liker dieselgjerrige biler Er ikke helt sikker jeg altså. Den er helt ekstremt opprustet, men bra motor og drivverk. Fint og ha, eventuelt selge/selge deler Ja, er bra drivstoffgjerrig min også. Du har vel ikke en servopumpe til 318 tds? Jo, men det tar vi på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerblekk Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Kjøpt samme bil selv, med gåen servopumpe Har ikke veldig god greie på skruing, men tenkte å prøve å bytte pumpa selv, kjøpte brukt pumpe fra koed som kom idag. Har du noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå