EspenÅ Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 selger Subben min som eg laget til å passe bmw e90 relativt bra. kassen er bygd selv av meg og en kompis. den er laget med 3" port i topp, solid kasse, forsterket i alle hjørner og skjøter. med demperwatt inni.er trekt i teppe som er omtrent samme farge som trekket baki bagasjerommet. ligger ut bilder som ble tatt under prosessen, bilde forteller mer enn ordene mine er også med forsterker som er 2 kanals på 3200 watt totalt. vell og merke skryte watt! den klarer ikke å dra elementet det den er god for, men klarer å dra det greit. kom med bud, IKKE skambud. må ikke selge og har lagt mye tid og arbeid i den. så vist eg ikke er fornøyd beholder eg heller selv. men kom med bud bilde av element i kassen igjennom ski luken. forsterkeren på gamle subben
FrankRuben Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Definer "drar den greit" litt bedre? Og en ca pris er ønsket
EspenÅ Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Definer "drar den greit" litt bedre?Og en ca pris er ønsket kan forklare hvordan jeg har fått inntrykk av den den drar nok til at hattehyllen beveger godt på seg, speil dirrer når du ser på osv.kiling i setet og kjenne luft trykket. Men tingen er det at den drar den bra vist sangen har dype toner, men forsterkeren liker ikke når det er skarpe toner. så vill si med å kjøre bass test over anlegget går det bra, men vist man sitter på en normal "party" med skarp bass vill den slå ut for tidelig etter min mening. har ikke prøvd med større og bedre forsterker så er selv usikker på hvor mye elementet kan yte.
Ray-Ray Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 Kan gi deg 2000 kr. Vet at det er ganske mye unna fra det du ville ha, men det er tops jeg kan betale for sub PM hvis det virker interessant.
EspenÅ Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 Kan gi deg 2000 kr. Vet at det er ganske mye unna fra det du ville ha, men det er tops jeg kan betale for sub PM hvis det virker interessant. 2000 blir nok for lite, bare elementet koster i underkant av 2k på nettet. 3000 uten forsterkeren kan eg gå med på
EspenÅ Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Forsatt til salgs vist noen vill ha en subb til sommeren
EspenÅ Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=41137390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå