JonErikPedersen Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Noen som har noen svar på hvorfor det ikke funker? Når jeg sist låste bilen så funka det helt fint. ( Har ikke fjernstyrt lås siden dårlig nøkkel). Så jeg må vri om nøkkelen i låsen på førerdøren som er den eneste, men når jeg skulle inn i bilen igjen senere så når jeg prøver å vri om nøkkelen så går den bare helt uten motstand til begge veier? Men jeg får fortsatt låst opp bagasjeluka uten noen problem. Noen som vet hva som kan fikse det, eller hvorfor nøkkelen brått ikke funker lenger?
Tare Jansen Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Hvis du vrir rund uten motstand, tipper jeg den pinnen som skal være festet til låsen inni døra har falt av da du lukket døra sist;) Aner ikke hvor lett det er å komme til denne fra innsiden når døra ikke lar seg åpne..
JonErikPedersen Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Ja, det er en mulighet det ja. Blir kanskje ikke så enkelt å komme til derifra, men uansett så trenger jeg å kjøpe ny nøkkel, får jeg kodet nøkkelen utenifra? eller må det gjøres innenifra?
Tare Jansen Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Det vet jeg ikke, men er det ikke låse knapp inni bilen? Er ikke sikkert det funker med knappen på nøkkelen heller! Har ikke vært borti dette på bmw før, men skjedde på firmabilen HiAce på bakluka. Der var det bare å rive opp den "papp" veggen på døra, for å så å huke på den pinnen. Uten den funket ikke nøkkel med knapp, knapp inni bilen (elektrisk/manuel) eller nøkkelen i døra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå