Psyfoon Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Har litt problemer med jaging på tomgang av og til, men ikke hele tiden. Har byttet innsugsbelg som var full av sprekker, men ble ikke bra. Tenkte på tomgangsregulatoren men finner ingen? Min bil har ASC, så den har annen innsugsbelg enn de uten. Og det sitter ingen slange til tomgangsregulator på undersiden av belgen min.. Noen som kan hjelpe meg å finne den, kanskje med bilde fra delekatalog? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Er det virkelig ingen som har peiling på dette? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Du er bare jævlig ræva på og lete. Tomgangsregulator har den, du er på tampen brenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Takk for svar ja. Ja jeg er kanskje ræva på å lete, er jo derfor jeg spør her. Hos BMW klarte de heller ikke å finne "idle regulating valve" for biler med ASC under skissen "secondary trottle housing tube ASC". Throttle switch er vel noe annet? Innsugsbelg til original M50 har 2 hull til uttak av slanger på undersiden, min har kun 1 hull og mangler uttak til slangen der tomgangsregulatoren sitter. Så trenger fortsatt hjelp.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Følg den slangen som går fra belgen, Hvorfor ikke bare prøve på det ? Titta selv på ETK og jeg finner alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Takk, skal gjøre det. Trodde at regulatoren satt rett under belgen men den er sikkert er stykke unna da. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Ligger under runner 3-4 på innsuget. Så går du til BMW og ber de gå og dø som ikke klarer å gjør jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Hehe! Takker Går fint å prøve å rense/smøre disse med noe crc elr sånt, ikke sant? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Bruk startgass om du skal rense den. Har gjort det flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ok. Hvordan får jeg den lettest ut? Så litt trangt ut under innsuget. Må jeg av med hele spjeldhuset eller er det noen andre triks? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå