Gå til innhold

Ruse motoren fra motorrommet på 2000 e46 320i ?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :mrgreen:

1:14 - Hvordan ruser man motoren fra motorrommet på en e46 320Ci? :lol: har en 2000 modell.

Er det i det hele tatt mulig på e46er? Finner isåfall ikke den tingen for å ruse motoren :P Kan kun gjøre det via gasspedalen fra innsiden på bilen.

Motorrommet mitt ser omtrent prikk lik ut på bildet under. Den eneste forskjellen er at jeg har k&n luftfilter :D

http://i83.photobucket.com/albums/j313/ ... 0374-1.jpg

Takker for alle svar! :D

Skrevet

Har du gasswire så må du nesten se om du finner den før innsuget, da vil det vel være et gasspjeld der, som har wire på seg for å forandre posisjon. Der du ser han filmer i den filmen. Om du har elektronisk gass (usikker på om 320i har det), så er jeg usikker på om det i hele tatt går, noe jeg ikke tror det gjør.

Om du ikke finner ut av der, så er alternativet at du får noen til og gasse for deg, om du skal stikke snuten ned i motorrommet for en eller annen grunn ;)

Skrevet
Har du gasswire så må du nesten se om du finner den før innsuget, da vil det vel være et gasspjeld der, som har wire på seg for å forandre posisjon. Der du ser han filmer i den filmen. Om du har elektronisk gass (usikker på om 320i har det), så er jeg usikker på om det i hele tatt går, noe jeg ikke tror det gjør.

Om du ikke finner ut av der, så er alternativet at du får noen til og gasse for deg, om du skal stikke snuten ned i motorrommet for en eller annen grunn ;)

hehe uff da :P Aner ikke hva gasswire og alt det der er. Vet heller ikke om jeg har elektronisk gass (hakke peil på hva det er haha :lol: ).

Skrevet

Om du har M52b20tu motor dvs før facelift er det gasswire, den ser du lett på høyre side mellom innsug og luftmengdemåler, rett ved dempertårnet.

Høyre side når du sår forran motor.

Skrevet
Om du har M52b20tu motor dvs før facelift er det gasswire, den ser du lett på høyre side mellom innsug og luftmengdemåler, rett ved dempertårnet.

Høyre side når du sår forran motor.

Var innom Bavaria en tur. Dem sier jeg har elektronisk gass, så det går ikke å ruse motoren fra motorrommet.

jaja :P da vet jeg det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...