Gå til innhold

E46 - 2-din - Hva bør en gå for?

Anbefalte innlegg

Heia!

Nå er 2-din neste på listen å få inn i nye bilen, en 01' E46 320DA.

However!

Hvilken bør jeg gå for?

Kriteriene mine er at bilen skal ha den "orginale" looken, samt ha en brukbar navi(ikke noe must om noen selges uten med samme look), og mulighet for anlegg.

Som jeg ser det etterlater det meg 3 valgmuligheter, alle noen jeg funderer på.

1. Dynavin

2. Enco

3. Eonon

Noen som har erfaringer med disse?

At om du betaler det dobble for dynavin får du det du betaler for eller vica-versa.

Trenger også ny liste"ting" nede for klima'en da også har jeg forstått, noen som har link til det også? Kan nevnes at jeg kun har ASC knapp hvor det skal knapper nede på denne listen.

Om det er noe jeg har unlatt å nevne, så er det bare å spørre.

På forhånd takk!

Mvh

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer det jeg skrev i annen tråd :P

Må bare nevne at jeg kjøpte Dynavin D99 Plus (stooore forhåpninger, gikk i dass) , det kan jo hende det bare er jeg som var uheldig med enheten, men uansett... Ikke fornøyd til prisen, den er meeeget ustabil, touch skjermen er elendig, umulig å navigere gjennom innstillinger (generelt vis jeg må bla ned eller noe)

Lyden er også ikke bedre enn original spilleren min (vertfall med AUX på originalen) Sub uttaket var for dårlig, så jeg gikk over til det gode gamle med linje omformer og remote fra original forsterker :P

SD kort leseren er også dårlig, bare noen ganger den funker..

Tipper du har samme brakett som meg "single row" men uansett her har du litt oversikt:

Single row:

[ Bilde ]

Individual row:

[ Bilde ]

PS!! Undersøk fargen på braketten for å omplassere, jeg kjøpte fra gs (svart såklart) men den er noe lysere enn resten av interiøret :( ikke mye men ganske merkbart vis man vet det er der xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det toll og mva på enheter som dette om man bestiller fra "United states of United"?

Hørt mye frem og tilbake på dette, men ser helst å besiller fra en skikkelige side for enhetene, og tviler på at dem vil skrive gift? ;)

Info på dette hadde vært mye til hjelp!

///Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det toll og mva på enheter som dette om man bestiller fra "United states of United"?

Hørt mye frem og tilbake på dette, men ser helst å besiller fra en skikkelige side for enhetene, og tviler på at dem vil skrive gift? ;)

///Frank

Kun moms (bare å gange frakt+prisen med 1.25 så har du total pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Frank

Kun moms (bare å gange frakt+prisen med 1.25 så har du total pris :)

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk på at usa ikke har samme radio som vi har her, så radiodelen blir ikke bra med radio fra usa, samt at garanti osv blir trøblete ;)

Skulle nå vell tro den har det, når den til og med har norsk språk og navi fra produksjon? :P

Hvis det er en modell som også selges her i landet, så går det helt fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...