Torminator Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Ønsker å kjøpe støtdemper(e) bak til E36 6 syl. sedan. I god stand. Haster! Skulle hatt til helga! I eller i nærheten av Molde. Gjerne beregnet til litt senk. Tlf. 99259921
Torminator Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 ... Regner med Mekonomen, Bavaria, GS osv også har, men skal kun brukes noen mnd, så tenkte hvis noen hadde noe liggende...
hao Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Skjønner den. Poenget mitt var at Biltema har veldig rimelige dempere i forhold til de du nevner. De har også disse demperene på lager noe som jeg ikke visste at de du nevner har. Har selv kjørt på de og fungerer bra nok til meg. Beklager hvis tipset var dumt da
Torminator Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Null stress, glad for alle tips! Uttrykte meg nok litt klønete.
Torminator Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Ingen i nærheten som har en liggende som er i orden og brukendes en kort stund? Skulle gjerne hatt i løpet av helgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå