CareTaker Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Selger et sett hele og pene depo facelift xenon lykter, med ccfl angeleyes. Selges uten tennere og xenon-pærer. Jeg har montert ccfl led-angeleyes i disse, som ser mye bedre ut enn de som vanligvis er i depo-lyktene. Den ene ringen har sagt takk for seg, men det følger med 3stk ekstra ringer, så denne er bare å bytte. Selges høystbydende over 1000,- Får ikke montert mine nye lykter før på mandag, så høyeste bud over 1000,- klokken 12:00 på Tirsdag 26/3 får lyktene. Lyktene kan hentes i skien, men kan også sendes i oppkrav. Kjøper betaler frakt og frakten forskuddsbetales.
CareTaker Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 orinale xenonlykter dette? Nei. Som det står i første post så er det depo-lykter med ettermontert ccfl angeleyes.
CareTaker Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Bump! Har nå fått mine nye lykter, så disse lyktene er klare til å bli hentet/sendes i morgen. Høyeste bud får dem!
Jokkke Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Hva kommer frakten på til Bergen? Byr 1050kr +frakt.
CareTaker Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Godt spørsmål! Det tør jeg desverre ikke å svare på da disse er blitt brukt på bil med xenon originalt.
Jokkke Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Hmm. Skulle gjerne visst dette altså, er vel D2S pærer som står i e39 xenon? Er ellers intr. i dem. Alt funker ellers? Ingen skader?
CareTaker Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Det er d2s ja. Som det står i i første post så er den ene ringen defekt, men det følger med 3 ekstra ringer, så denne er bare å bytte. En ting jeg har glemt å skrive i første post er at den ene "feste-haken" på det ene glasset er knekt, men følger med om du vil lime den på. På denne linken kan du se hvilke modifikasjoner som er gjort for å bytte til ccfl ringer. http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=528164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå