facile Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hei, kjøpte meg nylig en E60 2006 modell. Har et par spørsmål. Det er jo ikke AUX utgang i denne, er det noe som er "lett" å ettermontere? Og så merker jeg og at bassen "failer" på noen bassfrekvenser spesielt når d er sånn "during" da blir d bare skurrete og fælt, mens på andre bassfrekvenser spiller den helt perfekt. Noen som har noen anelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hei, kjøpte meg nylig en E60 2006 modell. Har et par spørsmål. Det er jo ikke AUX utgang i denne, er det noe som er "lett" å ettermontere? Og så merker jeg og at bassen "failer" på noen bassfrekvenser spesielt når d er sånn "during" da blir d bare skurrete og fælt, mens på andre bassfrekvenser spiller den helt perfekt. Noen som har noen anelse? Er de ikke aux bak på spilleren da ? feil stilt bass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
facile Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Hei, kjøpte meg nylig en E60 2006 modell. Har et par spørsmål. Det er jo ikke AUX utgang i denne, er det noe som er "lett" å ettermontere? Og så merker jeg og at bassen "failer" på noen bassfrekvenser spesielt når d er sånn "during" da blir d bare skurrete og fælt, mens på andre bassfrekvenser spiller den helt perfekt. Noen som har noen anelse? Er de ikke aux bak på spilleren da ? feil stilt bass ? Har ikke tatt ut spilleren og sett, så ingen anelse. Ringte Jæger de mente jeg måtte ha en kobling eller noe, de sku ha 800 for delen / ledningene og 4 000 !! for montering så det får eg greie selv. Eneste er om det er noe koding eller lignende? Nei tror ikke det er feil stilt bass, den står innstillt på ca halvveis der eg kan skru den opp og ned, så det skulle nå ikke være noe stress? Og er ikke alltid det er problemer, men innimellom er det mye skurring, føler det er ganske random. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå