Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan stiller mann opp turbotrykket på denne? Og er det skruen i mitten av dieselpumpa man vrir ut en halv omdreining for å gi ann litt mer diesel ?. Også skal de ligge en kobberring over oljefilter lokket ? Tror min kaster ut en del olje der da jeg kjører, vanskelig å se pga er jo olje øve alt på den sia :P.

Skrevet
Hvordan stiller mann opp turbotrykket på denne? Og er det skruen i mitten av dieselpumpa man vrir ut en halv omdreining for å gi ann litt mer diesel ?. Også skal de ligge en kobberring over oljefilter lokket ? Tror min kaster ut en del olje der da jeg kjører, vanskelig å se pga er jo olje øve alt på den sia :P.

Turbo da stiller du de på wastegate, ikke noe vits når du ikke har mere diesel, er ikke akkurat justerbar den dieselpumpen, chipp er da tingen. ja skal ligge en kobberring over oljefilter lokket ;) spør Trf om chipp til den bilen ;)

Skrevet

Turbo da stiller du de på wastegate, ikke noe vits når du ikke har mere diesel, er ikke akkurat justerbar den dieselpumpen, chipp er da tingen. ja skal ligge en kobberring over oljefilter lokket ;) spør Trf om chipp til den bilen ;)

Riktig, får ikke stilt den pumpa som står i ?. Andre pumper zom passer som kan settes i ?

Skrevet

får stillt den, men ikke som gir mere diesel, ja m21d24, de er mekanisk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...