Tooris Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Hvordan stiller mann opp turbotrykket på denne? Og er det skruen i mitten av dieselpumpa man vrir ut en halv omdreining for å gi ann litt mer diesel ?. Også skal de ligge en kobberring over oljefilter lokket ? Tror min kaster ut en del olje der da jeg kjører, vanskelig å se pga er jo olje øve alt på den sia .
Hzh Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Hvordan stiller mann opp turbotrykket på denne? Og er det skruen i mitten av dieselpumpa man vrir ut en halv omdreining for å gi ann litt mer diesel ?. Også skal de ligge en kobberring over oljefilter lokket ? Tror min kaster ut en del olje der da jeg kjører, vanskelig å se pga er jo olje øve alt på den sia . Turbo da stiller du de på wastegate, ikke noe vits når du ikke har mere diesel, er ikke akkurat justerbar den dieselpumpen, chipp er da tingen. ja skal ligge en kobberring over oljefilter lokket spør Trf om chipp til den bilen
Tooris Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Hvordan kobbler mann opp everymode på bryter gir vist mer diesel ?
Tooris Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Hvordan stiller mann opp turbotrykket på denne? Og er det skruen i mitten av dieselpumpa man vrir ut en halv omdreining for å gi ann litt mer diesel ?. Også skal de ligge en kobberring over oljefilter lokket ? Tror min kaster ut en del olje der da jeg kjører, vanskelig å se pga er jo olje øve alt på den sia . Turbo da stiller du de på wastegate, ikke noe vits når du ikke har mere diesel, er ikke akkurat justerbar den dieselpumpen, chipp er da tingen. ja skal ligge en kobberring over oljefilter lokket spør Trf om chipp til den bilen Riktig, får ikke stilt den pumpa som står i ?. Andre pumper zom passer som kan settes i ?
Hzh Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 får stillt den, men ikke som gir mere diesel, ja m21d24, de er mekanisk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå