BmwM46 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hei , har lagt ett annet topic men føler ikke dette går under det samme som jeg lurte på sist. Problemene er : - Får ikke Navien til å funke via google maps , den finner ikke noe "location". - Lastet ned Spotify via google marked. Men når jeg trykker på appen blir skjermen bare hvit. - Lastet ned Facebook appen , men så etter noen dager kommer det bare feil også må jeg trykke på "force stop". Føler generelt at enheten er fryktelig treg. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få utbedret disse feilene? Greit at googlemaps funker og grunnen til at jeg kjøpte Android utgaven er at jeg kunne laste ned appene osv , men ser jo nå det var liten vits siden det funker jo ræv ! Hjelp meg ! Bor du i nærheten å hadde hatt tid til å hjelpe meg så hadde det vært konge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Android er nok veldig ustabilt :/ har enheten selv.. facebook må nok installeres på nytt. jeg bruker sygic navigasjon. (vær sikker på at du har gps signal) Du må laste ned en gammel version av spotify og deretter oppdatere den etterpå vis du nå vil ha nyeste skrik (da får du også muligheten til å synkronisere sanger til SD kort ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Android er nok veldig ustabilt :/ har enheten selv.. facebook må nok installeres på nytt. jeg bruker sygic navigasjon. (vær sikker på at du har gps signal)Du må laste ned en gammel version av spotify og deretter oppdatere den etterpå vis du nå vil ha nyeste skrik (da får du også muligheten til å synkronisere sanger til SD kort ) Okei , skal prøve dette hvor ser jeg om jeg har gps signaler ? Å hvor finner jeg eldre versjon av spotify ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Enten laste ned en GPS tester app av noe slag (det er innebyg på sygic) http://www.mediafire.com/?64njb8peymtkawn her har du gammel spotify husk å gå på innstillinger på android siden, er en innstilling som må slås på for å kunne installere apps utenom markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Kan du forklare litt nærmere med det innstillings greiene ? Er helt grønn på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Sygic er det et program som er liksom som google maps ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Sygic er navigasjonsprogram som funker uten internett det funker helt suverent, tror det er en uke eller 1 måneds prøve version. etter det koster det litt over 100kr for kartet til hele norden (Norge, Sverige og Danmark) Vis du går på innstillinger, så må du bare lete etter noe du kan huke av for å tillate installering av programmer fra ukjente kilder annet en play butikk. (på mobilen ligger det vertfall under sikkerhet) GPS mottakeren burde du ha i vinduet, jeg prøvde i hanskerommet, funket på parkeringsplassen.. Sååå kom jeg ut på motorveien, da stoppet signalet Vis du fortsatt sliter kan jeg komme med ett videoklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå