Dan327t Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Hallois, vurderer å selge godbilen grunnet tap av verkstedplass: Topp: -885 Topp -Sveiset og planet -Slipte ventiler -Steg 2 ventilfjører fra PPF -Z45 kam fra PPF -Nuke justerbart kamdrev fra PPF Blokk: -Borret til 84.5, planet og frest ned pyramideringer, alt gjort av PPF -M52B28 smidd veiv med hylse fra PPF -Smidde CP stempler fra PPF -Smidde råder 130mm med ARP bolter fra PPF -Pyramideringer fra PPF -Stødgørdel med 12.9 bolter fra PPF Motorrom: -Aeromotive A1000 BTR fra PPF -Precision 990cc dyser fra PPF -AN8 stålomspunnede slanger på alt av bensin og olje, AN10 oljeretur -Stor griffin radiator fra PPF -El vannpumpe fra PPF -6stk LS7 coiler med MSD kabler -Tiget grenrør i 316 stål -Holset WH1E turbo som er portet ekstra(flowpreppet) -3" rustfri eksos hele veien -Precision 46mm wastegate fra PPF -3" trykkgate hele veien -Største kjølevifta til PPF byggd inn i radiator -Nuke fuelrail på org innsugfra PPF -Adaptronic e420c sprut -Aeromotive A1000 bensinpumpe fra PPF Bil: -OMP seter foran med fullt interiør -4 punkts seler fra kollevold -OMP ratt med snap off -60 liter fuelcell i bagasjen -K-sport coilovers -525 tds girkasse -Sachs 4 puck sinterlammel -Sachs 618 trykkplate -M3 e36 mellomaksel -Sveist store 325 diffen (planer om m535 diff ikke fullført) -17" momo felger(4 andre slurehjul medfølger, ukjent merke) -K-sport 8 stempla calippere med 330mm skiver foran -+++ Bilen er en 86 mod norsk bil, som bare mangler EU kontroll for skilt. Ikke 100% ferdig bremset, men endte på 514whp/692wnm med E85 på 1.2 bar med ett fint register uten å bli ferdig. Mapper lovte ihvertfall ett par hundre til. Mye deler har jeg også liggende, f.eks sviktstålaksler med knuter som følger med. Mangler da bare diff for skuddsikker bakstilling. Røverkjøppris: 125000,- Når du meg ikke her er tlf: 92228912 Mvh Dan Enerhaugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Frister!! Hva slags komp forhold har motoren? Noen grunn til at mappinga ikke ble ferdig? Mvh espen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Hei! Men det er bra:) komp forhold er 8,5:1. Men motoren imponerer med tall på lavt trykk. Mappinga ble ikke ferdig på grunn av at jeg monterte el vannpumpen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Ok. Var det problem med varmegang da? den kokte ikke eller fikk noen lumske symptomer? Har du koblet den riktig nå? Har du orginalfangerene til den? Jeg venter noen forsikringspenger,vet ikke helt når.. Men kontaker deg når jeg har fått dem. Om du fortsatt har bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå