Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har skiftet pakninger og oljefilter på Automatkassa-

"Trodde" jeg hadde gjort nok research angående påfylling, men til min store overraskelse kan jeg ikke si at jeg kan finne oljepåfyllings pluggen. :?::?:

Den skal ikke befinne seg på høyre side av kasse ?? inn mot eksosrørene inne i tunnellen som går forbi girkassa ??

Den pluggen som står på bakkant av kassen som jeg trodde skulle fylles på tar ikke i mot noe væske..., eller det slik at det må trykkes olje inn der ?

noen tanker her ?

På forhånd tusen takk !

Skrevet

Takker for link, og tidligere tråd.

Så det var flushing det gikk på, men ville ikke ødelegge tråden da jeg hadde bare planer om å fylle ny olje på kassen gjennom påfyllingshullet som ikke var mye suksess.

Så da er det flushing som er utvei ? ikke fylle inn gjennom retur fra Oljekjøler,

Skrevet
Takker for link, og tidligere tråd.

Så det var flushing det gikk på, men ville ikke ødelegge tråden da jeg hadde bare planer om å fylle ny olje på kassen gjennom påfyllingshullet som ikke var mye suksess.

Så da er det flushing som er utvei ? ikke fylle inn gjennom retur fra Oljekjøler,

Nei, du må ikke flushe, du kan fylle på olje som steg 3 sier i tråden.

Skrevet

Tror jeg fant ut av ting... denne kassen har påfyllingen under den store grønne merksaken under selve sumpen.

ser seg litt blind på ulike videoer, ihvertfall når en finner plugg bak kassen.

Måtte bytte oljekjøler så jeg prøvde aldri påfylling skruen bak der og finne ut den var en blind plugg. Oljen i kassen var borte, så fylling var egentlig hele oppgaven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...