Berild Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Ryker no jævlig kvitt og greier så vidt dra seg selv på flatmark Kvit røyk som tull med dieseln, ikke topp pakning! Noen som har rotet med registeret på disse motorene før?? Har en følelse av at det står totalt feil og den får diesel på helt feil tidspunkt! Er det noe nullpunkt på topp å diesel pumpe å veiv her?
Forbiss Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Gå inn på www.tolerancedata.com, der trur eg du finner prosedyre på hvordan registeret skal stå. Bruk søkefunksjonen her på forumet så finner du brukernavn og passord for å komme inn på siden.
Morty999 Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 nå er ikke hvit røyk diesel da men. dieselrøyk er svart
Berild Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Må jo ikke ryke svart! Mener ikke kritt kvitt men mener grått Topp å pakning er helt strøkent så det må være noe med innsprøytnings tidspunkt eller noe i den duren!
a100abt Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Feil innspr.tidspunkt kan gi hvit røyk, og da går det dårlig ja.
bedmund Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Stempel 1 og 6 på topp (ot på hjul fremme på motor) så på kammen skal syl 1 stå helt i fri og 6 på veksling. På hjulet til diesel pompa er det to hull det ene hullet er større enn andre det skal du finne et matchende hull til i godset bak hjulet så stikker du en passelig dor eller no sont gjennom hullet i hjulet og videre inn i det hullet som er i godset slik at du låser det av. Nor du har gjort det er det bare å sette på reima og den skal være huket rett
a100abt Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Stempel 1 og 6 på topp (ot på hjul fremme på motor) så på kammen skal syl 1 stå helt i fri og 6 på veksling. På hjulet til diesel pompa er det to hull det ene hullet er større enn andre det skal du finne et matchende hull til i godset bak hjulet så stikker du en passelig dor eller no sont gjennom hullet i hjulet og videre inn i det hullet som er i godset slik at du låser det av. Nor du har gjort det er det bare å sette på reima og den skal være huket rett Det kan da umulig være tilstrekkelig for å justere innspr.tidspunkt korrekt? På alle VAG må man inn med måleur, skal måle løft på stempelet i pumpa ift øvre dødpunkt på motor. Varierer fra 0.55mm til 1.05mm løft, målt med måleur. Å da hekte på reima å tro at alt er korrekt kan jeg vanskelig forestille meg. Selv om den skulle starte har den trolig et helt feil tidspunkt for innsprøytning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå