stianw Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 holde på med ett e46 M3 prosjekt eg og som alle andre:-), har div planer men ting tar tid:) har fått på div carbon og kompressor og litt små mods,, satser på bur og ny lakk etter kvert, [url=http://images.bimmers.no/files/z7oyx1w268iztguqcxm7 trekk bilen
Mawi Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Kul bil Må vel følge med her da Hvordan farge blir det?
stianw Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Har ikkje bestemt farge enno, blir brukt som den er i år så får vi se,, takk for det yngve,, det bilde er tatt før det kom kopressor i den,, håper på litt meir røyk bak der i år:-)
Kjellsen Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Rå bil og gode mods Eneste jeg kan påpeke på er at framdekka, iallefall på høyre side har feil rulleretning
stianw Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 hjula har bare blitt heve på på bilda, har fått gjort ein del med den nå i forhold til bilda,, sjå om eg får tatt nye bilder snart,, skal bytte grenrør nå snart og kjøre den i benk,,håpe på gode tall:-)
stianw Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 har fått nye frontlykter og baklykter etter bilda blei tatt det gjorde underverker
Thunegutt Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Blir en råtass dette Hvilke grenrør skal du ha og hvilke trykk kjører du?
stianw Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 har ikkje kjørt den i rulla enno så veit ikkje trykket, er noe ebay grenrør, rustfrie,, trur det er like du har,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå