S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Tror det er den gammle din ;p Hehe, jeg håper da min fortsatt står utenfor garasjen. Du får slenge ut en tråd om bilen, så vi har noe å se på.
700hp Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Skulle det være hardy koblingen så trenger du en solid fastnøkkel med forlenger,jeg måtte henge (90 kg)i forlengeren å gynge for at skruene skulle løsne. så pass den sitter godt fast asså nå får eg vel ikke tid, før det ofshore igjen men eg for se om eg kan se under den, å se om det er den hardy koblingen sånt eg får bestilt den..
700hp Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Tror det er den gammle din ;p Hehe, jeg håper da min fortsatt står utenfor garasjen. Du får slenge ut en tråd om bilen, så vi har noe å se på. hehe okey da. det går den nok ja eg for gjøre det
700hp Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 då har eg fått til en liten film av mellomaksling oppheng sveisen har gitt etter. + girkassegummien og hardykoblingen så då har eg bestilt dele på bavaria i dag trykk på linken så ligger den på youtube
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå