jpse36 Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 hvilken girolje skal jeg bruke på m3 med 5trins zf girkasse? var på gs på fredag å sa jeg skulle ha girolje till 1994 e36 m3 girkasse med atf lapp på siden. han ba om regnummer. noe jeg ikke har pga ombygd bil. han sa at han ikke kunne hjelpe meg da det var mange forsjellige oljer? spurte om han kunne gå inn manuelt på delefilmen, men han måtte ha regnummeret takker for svar
Spectral72 Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Det er ikke helt enkelt å finne ut hva olje du skal ha uten f.eks navn på type automat kasse. http://www.ssfs.si/download/Mehanski_pogoni/katalog.pdf Dette er ihvertfall en type som omtaler M3 fra din årgang
bjalle Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Spørs på fargen på merkelappen på kassa hvis det er automat,vet ikke om det samme gjelder manuell. Grønn lapp skal kun ha Esso longlife olje Svart lapp skal ha Dextron 3,du må under bilen å kikke.På mauell ZF kasser skal det stå en orange lapp med ATF ,på getrag kasser skal det stå MTF oil.
jpse36 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Spørs på fargen på merkelappen på kassa hvis det er automat,vet ikke om det samme gjelder manuell.Grønn lapp skal kun ha Esso longlife olje Svart lapp skal ha Dextron 3,du må under bilen å kikke.På mauell ZF kasser skal det stå en orange lapp med ATF ,på getrag kasser skal det stå MTF oil. har orange atf lapp på den ja
T. Thøgersen Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 RedLine Shockproof blir mye brukt i "tuningmiljøet" både her til lands og i Sverige. Jeg har den, og det virker fint sålangt. Har ikke kjørt langt ennå men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå