Morty999 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 skal fra kristiansund og til østfold i påsken, så tenkte om noen trengte noe fraktet den strekningen så kan eg ta med. kjører kr.sund-åndalsnes-dombås-og e6 nedover. jeg drar etter jobb kl 4 på onsdag og skal hjemove rigjen fra oslo på mandag. så bare å hyle ut, skal kjøre en kassebil med tom bilhenger på vei nedover og bil på henger hjem igjen, så event frak av bil den strekningen går fint. morten 93851844 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 ingen som trenger no fraktet asså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Blir bare hjula mine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 ser sånn ut har jo litt mer og til andre folk og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå