M3 Yngve Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Noen som er i Bergen ol, som kan kjøre/ ta med en E46 316 for meg.? Bilen har skilter, og skal funke fint. Kan godt leveres i Oslo området. Gi en lyd om noen kan hjelpe. Får seff noen kr for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Har du fått bilen på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Jeg skal muligens til Kongsberg en tur neste uke, så kanskje jeg kan ordne noe da. Foreløpig litt uvisst om det blir noe av, men skal sjekke opp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Hvor i bergen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Tror jeg får ordna det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Noe nytt her? Jeg kan mest sannsynlig ordne det på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Ordna seg Men takker for tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Den er grei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå