asv Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 SELGES NÅ I DELER Vil bli kvitt denne bilen som bare står og tar plass, og har gjort det siden den ble avskiltet i fjor vår pga bilbytte. Karroseriet er tidligere kollisjonsskadet ved høyre bakdør, og dette er raskt og dårlig lappet sammen. Vil ikke si at karroseriet er så mye å samle på. Motor og drivlinje er helt grei, men mener å huske at det er en knekt fjær bake og gåen bærearmsforing. Bilen er kjørbar, men mangler batteri (har ett såpass bilen kan prøves).. Gått ca 280k om jeg ikke husker helt feil. Selges ASAP eller så blir den spiker. Får med ny i eske hvite frontblinkers, et par andre framskjermer og litt smådeler jeg har liggende fra en annen delebil.. Kan også for 2k ekstra få med helt nytt justerbart senkesett med nye topplager (kan også selges seperat) Bilen står i Volda, Møre og Romsdal. Ta kontakt her eller på 93609735 3000kr Flere bilder: http://s132.photobucket.com/user/adivas ... E36?page=1
asv Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Glemte å skrive at bytte i felger (18/19") og deler til e39 kan være av interesse.. Deler til e28 kan også være interessant..
asv Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Blir muligens hugd til uka om ingen vil ha den, så kjappa på om du trenger en billig delebil. Den er ikke skyldige avgifter, så man får igjen 2500 når man skroter den.. skulle delt den opp og solgt i deler selv hadde jeg hatt tid... men den gang ei..
OlePLie Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 har du den enda ? mulig om du kunna ha sendt meg noen flere bilder ? 47639003
asv Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 http://s132.photobucket.com/user/adivas ... E36?page=1 Oppdatert med flere bilder!
bimmerfun Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Baklyktene ? Selges de om du skraper bilen? Trenger også venstre blinklys fremme
asv Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Om bilen blir skrotet så blir brukendes deler plukket av og solgt ja.. kan ta kontakt om det skjer
asv Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Da selges bilen i deler. Skal ta bilder av deler jeg allerede har plukket av, og deler jeg har liggende fra før også.. kommer til helga. Men bare å spørre om du trenger noe!
engern Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Selger du slepe ringen til rattet? Hvis det er airbag ratt i den. Eventuell pris på den?
asv Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Beklager sent svar, men har fått kjøper på bilen komplett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå