mAZE Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Har en kompis som skal selge sin nyinnkjøpte s50b32 motor pga andre planer. Kan kontakte meg for mer info. Motoren har gått ca 151000km og det følger med papirer. Den er fra en 97mod. Hjernen er mappet og ews er fjernet. Så her er det bare å koble opp, tut og kjør. 330hk Selges med ledningsnett, grenrør, gassvaier, luftfilterboks, oljekjøler, motorfester, clutch og svinghjul. Tut og kjør. Bud over 26000,- Har også liggende: Deler til montering i e30 Bunnpanne til M50 (e34 24v) M50 Radiator Komplett med alt: 29500,-
Far Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 Hei! Vet du om det er utført noe slags service på denne motoren (feks vanos), har du/dere prøvd den i bil eller hørt den gå? Står ikke noe om gearkasse så jeg regner med at den selges uten? Du skriver at det følger med papirer,-regner med du mener toll eller andre type id papirer som kan brukes ved en godkjenning hos svv. Spør pga at jeg har fått ja på søknaden min om s50 ombygg i e30 men i svaret fra svv er det spesifisert at sånn dokumentasjon må kunne fremlegges. Hva er prisen inkl deler for montering i e30? Mvh Henning, Moelv
Far Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 Hei!Vet du om det er utført noe slags service på denne motoren (feks vanos), har du/dere prøvd den i bil eller hørt den gå? Står ikke noe om gearkasse så jeg regner med at den selges uten? Du skriver at det følger med papirer,-regner med du mener toll eller andre type id papirer som kan brukes ved en godkjenning hos svv. Spør pga at jeg har fått ja på søknaden min om s50 ombygg i e30 men i svaret fra svv er det spesifisert at sånn dokumentasjon må kunne fremlegges. Hva er prisen inkl deler for montering i e30? Mvh Henning, Moelv Kremt... Var ment som en pm men nå fikk jeg jo kringkastet den skikkelig
mAZE Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Vet ikke om det har blitt tatt noe service på denne, det Gjør ikke han som selger heller. Kan sikker få sjekket opp dette om det er aktuelt. Mulig han motoren ble kjøpt av vet dette. Men vi har et videoklipp av motoren, ved start og tomgang++ i 2 minus grader. Da går den veldig pent uten noe ulyder. Papirene som følger med er tollpapirer og absolutt alt av papirer som var på donorbilen. Har hele mappa fra bilen var ny, inkl alle papirer på reperasjoner på bilen osv. Så den er godt dokumentert. 3000,- til på delene som trengs. Dvs motorfester og mange nye små deler og m50 bunnpanne. Eneste som mangler for å starte er radiator. Den m50 radiatoren som er nevnt her kan følge med, men motoren er egentlig tilrettelagt for ekstern ekspansjonstank, så litt mer arbeid for å få i orden. Men til gjengjeld koster den jo endel mindre også. Kan følge med for 700,- til. Så komplett med alt som har blitt kjøpt inn: 29500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå