JE Motorsport Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 S50B30 (3,0L) 286Hk Motoren sitter fortsatt i bilen en liten stund til, så kan høres/sees i bilen. Motoren går veldig fint og selges med styreenhet. AC kompressor kan også medfølge. Skal iflg tidligere eier sitte chip i styreenhet, har ikke sjekket dette. Men motoren er fresh og fin og går godt:-) Selges da bilen nå blir banebil og en strokermotor skal inn i bilen istedet. Km.stand: 184985 Pris: x,- Vennligst send PM! Her en film av motoren:
jpse36 Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 er det papirer på motoren? syns det høres ut som svak banking i motoren??
Kristian Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 er det papirer på motoren?syns det høres ut som svak banking i motoren?? Det tipper jeg er rimelig umulig å bedømme ut ifra et mobilopotak, elendig lydkvalitet
JE Motorsport Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Gir? Nei, ikke noe girkasse. Den må jeg ha selv.
JE Motorsport Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 er det papirer på motoren?syns det høres ut som svak banking i motoren?? Papirer? Motoren sitter i en 94 modell som har gått daglig i trafikk til jeg kjøpte bilen i fjor høst. Etter det har bilen bare stått parkert. Er nok ingen bankelyd der, men som det blir nevnt her. Lyden blir ikke så bra på mobil desverre. Jeg har vært borti en god del av disse motorene og denne høres veldig fin ut. Har heller ikke den typiske "male"lyden som en del av de har.
jpse36 Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 er det papirer på motoren?syns det høres ut som svak banking i motoren?? Papirer? Motoren sitter i en 94 modell som har gått daglig i trafikk til jeg kjøpte bilen i fjor høst. Etter det har bilen bare stått parkert. Er nok ingen bankelyd der, men som det blir nevnt her. Lyden blir ikke så bra på mobil desverre. Jeg har vært borti en god del av disse motorene og denne høres veldig fin ut. Har heller ikke den typiske "male"lyden som en del av de har. så den er norskregistrert? hvis ikke: momspapirer?
JE Motorsport Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Motoren sitter i min svenske M3, som også er solgt ny i Sverige. Bilen er momset inn i Norge. Dette har jeg selvsagt papirer på!
JE Motorsport Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 Motoren sitter fortsatt i bilen, så kan som nevnt høres/sees i bilen en stund til dersom det er ønskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå