sportevo1990 Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Dette er en norsk 320i 1994mod cupe. Det som er gjort er. komplett 3.2 m3 motor/gir og eksos M3 3.2 understell. Sort vader skinninteriør. M3 frontfanger og Skjørter. Powerflex i bakstilling. Forsterka gulv over vugge i bakstilling. 18" bbs sommer. Og ett sett 17" felger til følger med. Er IKKE godkjent ombygd! Men følger med alle papirer fra donorbil. Bilen har vert i bruk i 3 år som m3. Arsavgift er betalt for i år! Men skilter er levert inn Pga eu. Har ikke vert på eu. Bilen selges som den står. Jeg er enklest å nå på Tlf 45808540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole15 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Hva pris tenker du på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Hva pris tenker du på bilen? Det står 65' i heading:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandesp Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Det står du har alle papirer fra donorbil hvor mye skal til for og få den godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 For å gjort det helt riktig fra begynnelsen av, skulle delene fra donorbil vert blombert av biltilsynet å skilter på norske bilen levert føre ombygging. Da hadde det ikke vert noe problem. Men Denne ble byggd om føre den var 10år i Norge og måtte betalt avgifter for å godkjenne den og derfor er delene ikke blombert. Men alt håp om godkjenning er jo ikke ute for det. Du må være flink og saklig i en søknad til biltilsynet og dokumentere på best mulig måte att det er riktig bremser/ motor og eksos som er montert så er mye gjort. Motor er lett å dokumentere siden motornr står i vognkortet på donorbil. Og rammenr står på hjernen. Bærearmer foran har jo delenr på seg foran og bak. Spindler foran har også delenr på seg. Og skiver kan man måle så det er heller ikke noe problem. Kalipperne er merket med m og størrelser så dette er ikke noe problem. Jeg ska kunn selge som den står å er ikke int i å godkjenne først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 hei, lurte på om det var intresse for dyrer bil i bytte ? sefølgelig en nyere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 hei, lurte på om det var intresse for dyrer bil i bytte ? sefølgelig en nyere også Nei dårlig med det. Er bare int i å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Hei du svarer ikke på PM lengre. Lurer på om du kunne sendt meg noen flere bilder av bilen, eventuelt lagt dem ut her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hei du svarer ikke på PM lengre. Lurer på om du kunne sendt meg noen flere bilder av bilen, eventuelt lagt dem ut her ? Mulig det var useriøst av meg å sende sms kontra å ringe, men jeg fikk vertfall ikke svar på melding.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Noen feil/mangler med bilen som du kjenner til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hei du svarer ikke på PM lengre. Lurer på om du kunne sendt meg noen flere bilder av bilen, eventuelt lagt dem ut her ? Mulig det var useriøst av meg å sende sms kontra å ringe, men jeg fikk vertfall ikke svar på melding.. Har prøvd begge deler, men ingen svar her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Ser det er flere jeg ikke har fått svart. Jeg er ikke så mye innom her inne så har ikke fått med meg alt. Bilen er nå solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå