rolfi Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 Prøvde dette greiene med å blinke feilkoder på tdsen, og det eneste som kom opp var ett langt blink og 15 korte. Noen som vet hva det betyr? Har funnet listen over de vanlige kodene, men greier liksom ikke å tyde denne...
peder87 Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 Hei Har du cruisecontroll? Om ikke så kan det være det som er feilkoden Hvordan gjør du det for å få frem blinking av feilkoder?
rolfi Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Har cruisecontrol ja. Skru på tenning og tråkk pedalen helt i gulvet 5 ganger. Funker visst ikke på alle, men funker på min Vet ikke om det funker på biler med manuell, jeg tråkker inn kickdownknappen 5 ganger iallefall.
Tooris Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 hvor finner man disse skjemaene? har 1 lang og 17 korte?..
Bimmarn Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Jeg prøvde dette på broren min sin tds nå. da måtte jeg trykke to ganger. Det første lange blinket skal du ikke bry deg om etter som jeg forstår det, bare de korte. Når første blinkene er ferdige, så trykker du 5 ganger til på pedalen (uten å skru av tenningen imellom) da vil du få et annet tall. Første gang jeg trykket på pedalen fikk jeg 18 korte og andre gang 29 korte. Altså koden er 1829
kje Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Engine_codes.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå