Gå til innhold

328i F31 M-Sport, Swisswax behandlig, kvite felger! side 15


 Share

Anbefalte innlegg

S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK Adaptive M chassis

Hva er dette? :)

Ligger litt i navnet, adaptivt M understell :)

Har dette selv og angrer ikke på at jeg bestilte det, synes M understellet til tider kan være litt vel stivt, men med dette understellet kan man altså velge selv mellom komfort og sport. Veldig praktisk :)

Blir vel litt som EDC på f.eks 5-serie..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt mer om adaptivt understell

Er vell det at du velger Eco, Comfort, sport, sport + der du endrer hardheten på fjører, gassrespons og rattfølsomtheit..Bilen ligger forsvodit alltid over 2000rpm også i sport + så det er allti klar for akselerasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt mer om adaptivt understell

Er vell det at du velger Eco, Comfort, sport, sport + der du endrer hardheten på fjører, gassrespons og rattfølsomtheit..Bilen ligger forsvodit alltid over 2000rpm også i sport + så det er allti klar for akselerasjon..

Sjønner! Imponert over sånne ting, det fungerer sikkert på en fantastisk måte kombinert med hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt mer om adaptivt understell

Er vell det at du velger Eco, Comfort, sport, sport + der du endrer hardheten på fjører, gassrespons og rattfølsomtheit..Bilen ligger forsvodit alltid over 2000rpm også i sport + så det er allti klar for akselerasjon..

Sjønner! Imponert over sånne ting, det fungerer sikkert på en fantastisk måte kombinert med hverandre :)

Eg selv er mest imponert over korleis fjernlysassistenten fungerer, det er sjukt korleis det er bygd opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg nysjerrig på, så for meg at den slår av å på fjernlys mye i tett trafikk!

Sikkert godt å ha det.Skulle hatt prøvd irl :)

Du kan no sjå på dinne snutten her..Får eit lite intrykk, men det må egentlig opplevast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå teknologi! Du må da få et utrolig bra lys uansett hele tiden!

Likte lyktene, kule detaljer :D Men den på filmen hadde Led? du har xenon?

Det er xenon ja, dei kalla det led.. hvorfor er ukjent.. prinsippet er hvertfall det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...