Gå til innhold

328i F31 M-Sport, Swisswax behandlig, kvite felger! side 15


 Share

Anbefalte innlegg

Noen som veit om korleis eg får fjerne sperre for å kjike på dvd og at camera fremdeles er på under kjøring? Regner med eg må ha pc men verdet spørsmålet :)

Har trygt meg ut på villelse på youtube.com og f30post.com og funnet ut at der er mykje å gjere med bilen :P

Fant f.eks dette :) Kult :)

8v81agd1lem583vnfeiw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: olemartin, uten tvil - dropp comfort access og bestill adaptive lys!

Jeg tenkte jeg skulle ta utgangspunkt i det utstyret jeg vil savne minst. Adaptive lys vil jeg savne de gangene jeg kjører på mørke veier,det skjer jo. Comfort access vil jeg savne hver gang jeg låser opp bilen. Ryggekamera har jeg ikke sett behov for i min 118d,så jeg tror jeg ikke vil savne det så mye. Ringer bavaria i morgen og bytter bort ryggekameraet med adaptive lys :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: olemartin, uten tvil - dropp comfort access og bestill adaptive lys!

Jeg tenkte jeg skulle ta utgangspunkt i det utstyret jeg vil savne minst. Adaptive lys vil jeg savne de gangene jeg kjører på mørke veier,det skjer jo. Comfort access vil jeg savne hver gang jeg låser opp bilen. Ryggekamera har jeg ikke sett behov for i min 118d,så jeg tror jeg ikke vil savne det så mye. Ringer bavaria i morgen og bytter bort ryggekameraet med adaptive lys :-)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om korleis eg får fjerne sperre for å kjike på dvd og at camera fremdeles er på under kjøring? Regner med eg må ha pc men verdet spørsmålet :)

Har trygt meg ut på villelse på youtube.com og f30post.com og funnet ut at der er mykje å gjere med bilen :P

Fant f.eks dette :) Kult :)

[ Bilde ]

Gratulerer med en fantastisk bil, skulle gjerne hatt en 328 selv, om ikke staten hadde tatt så mye for det, men jeg synes min 320i er også et godt alternativ.

Hvor fant du ut disse "triksene" i displayet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om korleis eg får fjerne sperre for å kjike på dvd og at camera fremdeles er på under kjøring? Regner med eg må ha pc men verdet spørsmålet :)

Har trygt meg ut på villelse på youtube.com og f30post.com og funnet ut at der er mykje å gjere med bilen :P

Fant f.eks dette :) Kult :)

[ Bilde ]

Gratulerer med en fantastisk bil, skulle gjerne hatt en 328 selv, om ikke staten hadde tatt så mye for det, men jeg synes min 320i er også et godt alternativ.

Hvor fant du ut disse "triksene" i displayet?

Holder inne "tripteller nulstiller" i 8 sec da kommer menyen opp, velger unlock.. Taster inn 2 første tala i vin nr ditt, whola :P Deretter går du nedpå "tank" Whola :P So får en håpe for di skyld at der ikkje står 0,0 liter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...