gounderset Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Jeg har diverse E30 deler som jeg tenkte å selge siden jeg ikke har E30 lenger Alt selges samlet for 2500,- og må hentes etter avtale. Motor delene er til 325I. Dette befinner seg i Sogn og Fjordane, ca en time fra Førde.Takluke til 325I prefacecruise control til 325I preface (tror det er komplett)Baklykter 325I prefaceDemper topp som bygger dypere slik at bilen blir 10mm lavere forran ( disse er nye)Luftmengdemåler med luftfilterboks til 325I preface (muligens den er til 325E)MidtkonsollHanskerom som er litt defektDeksel under panser til 325 preface2 innsugsmanifolder med bensingalleri og dyser til 325I preface (en med gasspjeld)Toppdeksel 325IFjærbein 51mm venstre sideMotorblokk til 325I prefaceMørke blinklysglass forran til E30 facelift (disse er nye)Råder og diverse motordeler til 325I prefaceStempler til 325I preface (de er ikke med på bilder og usikker på tilstand)2 nakkestøtter til baksete (muligens med bestebrakket til baksetet)Instrument til 325I preface (usikker på tilstand på dette)Plugger til 325I ( disse er nye)2 speil til venstre side 325I preface (tror det ene er nytt)Mototfester 325I preface2 orginale drivere til sentrallåsForsterkningsplater til travers forran (disse er nye fra Koed og må sveises på)Gasspjeld til 325I prefaceTankmålerDiverse dekseler til register 325I prefaceDashbord til 325I preface ( mener dette er strøkent uten sprekker)Baksete til 325IDynamo til 325I prefaceForinger indre til bærearm bak (disse er nye og mener de er exentriske)Svinghjul til 325I prefaceTaklukemotor 325I3 defa sentrallås drivere (disse er nye)Defa sirene (denne er ny)Defa sentral for å fjernbetjene takluke eller vinduer ( denne er ny)Bolter til veivlager (tror jeg.. disse er nye)2 startmotorer til 325I prefaceEksos pakning til 325I prefaceViskerarmerOljepumpe 325I prefaceSlure kopling til vifte (tror den er i god stand)Diverse deksler, slanger, ledningsnett og småtteri.Jeg tror dette stemmer sånn någenlunde. De tingene jeg skriver nytt på dvs at de er ubrukte men er noen år siden de ble kjøpt inn. Jeg har muligens litt mer småtteri liggende som og kan bli med på kjøpet om jeg finner det.MvhGeir Ove
jan magnus Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Du MÅ selge alt samlet ? Send meg isåfall pm på takluka.
gounderset Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Greien er den at jeg bor en annen plass i landet og jeg har ikke mulighet til å stikke og hente deler og selge de separat. Så vil helst selge alt samlet viss noen har mulighet får å komme og hente det. Geir Ove
mAZE Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Synd delene er såpass langt unna, fordi det er mye av det jeg skulle hatt. Men da må må det nesten sendes. Kan det ordnes evt?
gounderset Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Om jeg får solgt det samlet så vil jeg helst det.. men blir det håpløst så får vi se Geir Ove
mAZE Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Supert. Er evt interessert i toppdeksel, innsug, plugger, eksospakning ++
jan magnus Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Dette tror jeg ikke blir lett å selge desverre
Kawa zxr Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Hvor befinner disse delene seg.??? Veldig lyst på dempematta til inni panseret og motoren til takluka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå