Tooris Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 er det normalt at det er hull i peilierøret ca 1-2 cm under proppen til oljepinnen, når jeg ruser den til turtallsperra så pippler det olje ut dit, jeg har tetta hullet nå, og sviver som ei klokke, er det veivhus filter på disse motorene som kan være tett`? hvor står det henne ? takker for svar
Forbiss Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Det skal være hull der ja. Og viss det kommer olje ut der når du ruser så er det noko galt. Veivhusventilasjonen går inn mellom luftfilter og turbo om eg ikkje tar feil. Så det er nok tett ein plass på motoren slik at du får trykk i veivhuset. Eventuelt utslitt motor som har masse gjennomslag.
Tooris Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 problemet var at motoren var kav utslitt, har byttet motor i bilen nå, men er noe tull der. går på 1,5 i bar og oppjustert dieselpumpe så er tungstarta og sviver nesten ikke på tomgang, er det en tomgangskrue på disse bilene en vei?.
rolfi Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Har du satt på mekanisk pumpe og justert opp? Eller er den "oppjustert" med chip/evrymod/dieselboks?
Tooris Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 er bytta elementer i pumpa til race elementer, så er enten eller her. ryker kålsvart så får nok suppe
rolfi Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Er det elektronisk eller mekanisk pumpe du har? Har den gasswire eller er det elektronisk gass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå