kimeribo Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Selger 2 biler i deler, den første er en mercedes 200 1986 mod. som har stått i mange år. Den ble parkert i 2007 pga dårlig batteri og mistet nøkkel og har stått siden. Den andre bilen er en 230 E 1990 mod som nylig er påkostet over 10 000 også røyk girkassa på vei hjem fra verkstedet, denne er kjørbar og eu godkjent frem til 2014, den ble kjørt tilbake til verkstedet. Dem har bare tatt en rask sjekk på den og bekreftet at girkassa er defekt, hva som eventuelt er i stykker med girkassa er ikke sjekket noe nærmere da jeg ikke ville koste på bilen noe mer og heller kjøpte meg en ny bil, det eneste kjente feil på den er girkassa. Begge bilene skal på fyllinga derfor selger jeg noen deler billig før jeg leverer dem om noen trenger. 200= Manuall kasse og sveivevinduer 230= Automat kasse, elektriske vinduer/takluke, div elektronikk i forsetet. Tror jeg har 2 sett like med felger på dem som står på 230E bilen, sommer og vinterdekk Jeg er ikke veldig bilkyndig selv så om noen vil ha noen mer kompliserte deler så må dere komme å skru dem av selv. Bilene befinner seg på Slitu i Indre Østfold, helt på grensa til Askim.
kimeribo Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Fortsatt ikke noen som trenger noe? Bilene går på fyllinga 02.05.2013
Fairmontragger Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Pris på 230en komplett? Den med gåen automatkasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå